FAQ

I. Zamówienia

Jak można złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać poprzez:

  • sklep internetowy www.pościelone.pl przez dodanie produktu do koszyka oraz dokończenie procesu zakupowego
  • telefonicznie, pod numerem telefonu : 690 088 885 lub 71 337 55 00
  • mailowo : sklep@poscielone.pl

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Cały asortyment oferowany w naszym sklepie dostępny jest "od ręki" przez co czas realizacji zamówienia wynosi tylko 24h! Oczywiście, przy natłoku zamówień może sie on wydłużyć maksymalnie do 48h.

 

Zamawiając kilka sztuk płacę tylko za jedną przesyłkę?

TAK! Niezależnie od ilości zamówionych produktów opłata za przesyłkę jest tylko jedna!

 

Faktura czy paragon?

Domyślnie do każdego zamówienia wystawiamy paragon. Natomiast jeśli chcesz otrzymać od nas fakturę prosimy o wypełnienie niezbędnych informacji podczas składania zamówienia lub krókiego maila z danymi które są niezbędne do jej wystawienia.

 

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Oczywiście, w każdej chwili można wycofać złożone zamówienie. Wystarczy wysłać mailowa informację na adres: sklep@poscielone.pl bądź telefonicznie pod numerem telefonu: 690 088 885 lub 71 337 55 00.

UWAGA! Realizujemy wysyłanie przesyłek na bieżąco! Dlatego prosimy o jak najszybszą infromację o anulowaniu zamówienia!

II. Płatności

W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Jeśli chodzi o sposób dokonania płatności mamy kilka dostępnych opcji:

  • przelew na konto bankowe
  • poprzez szybkie przelewy on-line DotPay
  • gotówką przy opcji: za pobraniem (dotyczy kuriera UPS)
  • kartą płatniczą przy opcji: za pobraniem (dotyczy InPost)

Na jakie konto bankowe wpłacić pieniądze za dany produkt?

Płatności można dokonywać na numer bankowy: 76 1050 1575 1000 0092 2462 5336 (ING Bank Śląski)

III. Dostawa

Kiedy otrzymam zakupiony towar?

Niezwłocznie po otrzymaniu płatności wysyłamy zamówiony towar.

Czas realizacji wysyłki do klienta to :

  • kurierem UPS: 24h
  • InPost: 24-48h

 

Jakie są możliwe formy dostawy?

Można wybrać jedną z poniższych form dostawy:

  • kurier UPS
  • Paczkomaty InPost
  • odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu

IV. Reklamacje

Towar jest uszkodzony

W przypadku gdy towar został uszkodzony należy:

  1. Pobrać formularz reklamacyjny i wypełnić go dokładnie (pobierz, format PDF). Reklamacja bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie może zostać przyjęta.
  2. Skontaktuj się z nami, aby wybrać sposób dostarczenia reklamowanego produktu.
  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.

 

Czy mogę zwrócić otrzymany produkt?

Jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań oczywiście możesz go zwrócić ciągu 14dni od momentu otrzymania przesyłki. Pamiętaj! U nas zwroty są zawsze bezpłatne! Należy jednak pamiętać o tym, że towar nie może być wcześniej używany.